donderdag 26 maart 2015

Wasmachine draait niet meer

Plotseling draait de trommel van de wasmachine niet meer. Het niet meer draaien van de wasmachinetrommel is gelukkig geen reden tot paniek,. Een wasmachine deur die niet centrifugeert, is een regelmatig voorkomend probleem.


Handmatig kan ik de trommel wel ronddraaien, maar als ik de machine weer . De trommel van mijn jaar oude wasmachine draait niet meer.

Tot gisteren naar volle tevredenheid. Helaas draait de trommel niet meer. Als je wasmachine niet meer werkt is dat heel vervelend. Hoor je de motor wel, maar draait de trommel niet of wordt het water niet weggepompt?


Hallo allemaal, Ik heb net mijn vrouw aan de lijn gehad die het niet meer heeft. Onze wasmachine draait niet meer. Wasmachine draait niet meer. Weitere Ergebnisse von forum.

Posts - ‎2 Autoren Hierna bleek de wasmachine het niet meer te doen. Dit kan meerdere oorzaken hebben: Koolborstels zijn versleten. De wasmachine snaar is versleten. Sinds vanmorgen draait de trommel van de wasmachine niet meer.


Dit weekend gaf mijn Siemens wasmachine er de brui aan. Alles deed het behalve centrifugeren en gewoon tijdens het wassen draaien van de . Als de trommel van de masmachine niet meer draait, kan er een probleem zijn met de motor aandrijving of de electra. Mijn wasmachine draait niet meer ! Hij draait niet meer , ik hoor nog wel watergeluiden maken, pompen enzo, er staat ook nog water in, maar er gebeurt verder gewoon niets meer. Hoe maak je een wasmachine die draait niet of centrifugaat repareren.


De fix is geldig voor de. Een regelmatig voorkomende storing is dat de trommel van de wasmachine niet meer draait. De oorzaak hiervan moet meestal gezocht worden in de . Mijn Beko wasmachine van een jaar oud doet raar.


Dan is iig je aandrijfriem niet geknapt want dan draait de trommel helemaal niet meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts