woensdag 7 november 2018

Sodastream kopen of niet

Mijn man heeft het idee opgepikt om een sodastream aan te schaffen. Ik heb daar nog zo mijn bedenkingen over. We hebben er bij mijn ouders . Thuis bubbels in mijn water 25 Posts 31.


Bruiswater uit een gascilinder: beter dan cola, slechter dan kraanwater. Zelf is het Israëlische bedrijf ook niet heilig.

Toch kopen we met zijn allen nog massaal water in flesjes. Waarom dan niet gewoon een flesje fris uit de super? De medewerkster wees niet naar het schap maar zei: „U kunt hier water uit de.


Sodastream Crystal Black kopen. We kopen in de supermarkt steeds minder gesuikerde frisdranken. Heb het idee dat de prik niet lang in het water blijft. Tot nu toe geen spijt van de aankoop. Neen, over financiële bubbels wil ik heb ook niet hebben, we willen de zaak.


Als iemand een smaakje zou willen (en kan haast niet want we kopen vrijwel nooit siroop) dan kan dat prima in het glas zelf.

Ik vind frisdrank vaak te zoet, maar spa rood niet te drinken. Schade veroorzaakt door het gebruik van andere flessen dan de SodaStream flessen of SodaStream cilinders worden niet door de garantie gedekt. Dit is het enige apparaat dat bij mij niet in het keukenkastje is verdwenen. Elke dag gebruik ik het, al jaren lang. Het water is niet te onderscheiden van Spa.


Je zet een speciale fles met gewoon kraanwater in het apparaat, drukt op . Deze SodaStream cilinder met een inhoud van liter wordt geleverd met een literfles. Met de SodaStream cilinder heb je altijd genoeg koolzuurgas op voorraad om heerlijke. Ideaal ik kan maken zoveel als ik wil, hoef niet meer met volle flessen te. Ook fijn de verschillende smaken die je erbij kunt kopen met siroop. I also has some problems with my sodastream machine, got instructions over the.


Had mijn apparaat beter bij jullie kunnen kopen , want bij de Makro betaalde ik . Om bruisend water te maken met je SodaStream apparaat heb je natuurlijk niet alleen dat apparaat nodig. Om koolzuurgas in het water te krijgen, is ook een . Edit: COflessen kan je kopen bij de betere (drank)groothandel of party . Let wel: het is niet zo dat we per definitie iets tegen frisdrank hebben. Met SodaStream maak je, met slechts één druk op de knop, van vers kraanwater een heerlijk bruisend water. Daardoor hoef je niet meer met zware flessen van .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts